NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Wszystkie
Przed wizytą
Bilety
Urodziny
Wycieczki
Zajęcia
W jakich godzinach i w jakie dni jest otwarty park?

Bawimy się codziennie! Od poniedziałku do piątku od 10:00 do 20:00, a w weekendy od 9:00 do 21:00. Odpoczywamy tylko w Wigilię, Pierwszy Dzień Świąt Bożego Narodzenia, Niedzielę Wielkanocną oraz 1 Listopada.

Czy wejścia są o pełnych godzinach?

Wejścia do GOkidz! są o dowolnej godzinie. Czas liczony jest od momentu wydania opaski przez recepcję. Kupując bilet online wybierają Państwo orientacyjną godzinę.

Czy są limity osób i czy trzeba rezerwować miejsca?

Zachęcamy do kupowania biletów przez Internet. Są w lepszej cenie i ma się gwarancję wejścia.

Czy przed obiektem jest parking?

Tak, przed i za budynkiem jest bezpłatny parking dostępny dla wszystkich naszych klientów.

Ile lat trzeba mieć aby bawić się w GOkidz! i czy dzieci mogą bawić się same?

Do zabawy w GOkidz! zapraszamy dzieci od 1 roku życia.

Dzieciaki od 1 do 4 lat bawią się na Strefie Malucha pod stałą opieką rodzica lub dorosłego opiekuna, z którym wchodzą na strefę atrakcji na jednym bilecie.

Dzieci i młodzież w wieku 4-13 lat mogą bawić się wyłącznie jeśli pełnoletni opiekun jest obecny na terenie obiektu podczas zabawy. Rodzic nie kupuje biletu i nie może korzystać z atrakcji. Dzieci mogą zostać u nas bez rodzica, jeśli wypełni on odpowiedni formularz (rodzic zostawia dziecko w parku same na własną odpowiedzialność).

Dzieci powyżej 13 roku życia mogą korzystać z atrakcji po okazaniu wypełnionej zgody przez rodzica lub opiekuna. Formularz do pobrania znajduje się w zakładce https://gokidz.pl/kontakt

Czy GOkidz! posiada atrakcje dla najmłodszych?

Tak, mamy specjalną strefę dla dzieci od 1 do 4 roku życia.

Czy dorośli mogą korzystać z atrakcji?

Park jest przeznaczony tylko dla dzieci od 1 do 18 r.ż. Dorośli mogą przebywać z mniejszymi dziećmi w Strefie Malucha, na pozostałe atrakcje nie mogą wchodzić.

Wyjątkiem są integracje dla dorosłych. Więcej informacji na stronie https://gokidz.pl/firmy

Jaki strój obowiązuje w GOkidz!?

Zabawa w GOkidz! będzie jeszcze lepsza, jeśli założysz ubrania nie krępujące Twoich ruchów – polecamy strój sportowy. Możesz również zakupić u nas koszulki w odlotowe GOkidz’owe wzory.

Czy skarpetki antypoślizgowe są obowiązkowe?

Skarpetki antypoślizgowe nie są wymagane. Wystarczą zwykłe. Można zakupić je także na recepcji.
Na arenie obowiązuje zakaz chodzenia boso lub w butach.

Czy w cenę biletu wliczana jest szatnia?

Tak.

Czy zgoda z jednego obiektu obowiązuje na wszystkich Waszych Parkach?

Każdy park ma swoją, dedykowaną zgodę rodzica/opiekuna. Zgoda z jednego parku nie obowiązuje na drugim.

Czy w GOkidz! można coś zjeść?

Tak, mamy kawiarnię GOcafe z bogatą ofertą, która znajduje się na 1 piętrze w parku.

Czy można wejść do GOkidz! z pieskiem?

Tak, Wasze zwierzaki są u nas mile widziane, o ile nie wpłynie to na konfort pozostałych gości. W strefie GOcafe mogą liczyć na miskę z wodą.

Czy w GOkidz! jest przewijak?

Tak, mamy toaletę dla matki z dzieckiem, w której znajduje się przewijak oraz krzesło do karmienia.

Czy można robić i publikować zdjęcia zrobione w GOkidz?

Tak, nawet trzeba! Zachęcamy do oznaczania nas w swoich Social Mediach.

Czy dla rodziców/ opiekunów trzeba kupować bilety?

Nie, dorośli (opiekunowie) wchodzą na bilecie dziecka i nie korzystają z atrakcji.

Czy z dzieckiem może wejść więcej niż 1 opiekun?

Tak.

Czy w GOkidz! można płacić kartą lub blikiem?

Tak, oczywiście.

Czy ceny biletów różnią się od siebie w zależności od wieku dziecka?

Nie, bilety są w takiej samej cenie niezależnie od wieku dziecka.

Czy akceptujecie karty partnerskie, jak Multisport?

Akceptujemy karty MULTISPORT KIDS oraz Medicover Sport (dawny OK System).

Czy macie zniżki na Kartę Dużej Rodziny?

Zniżka z Kartą Dużej Rodziny – 15%  (po okazaniu karty dziecka).

Co powinienem zrobić, jeśli nie otrzymałem potwierdzenia rezerwacji na maila?

Sprawdź folder SPAM.Upewnij się, że dokonałeś płatności za rezerwację. Nieopłacone rezerwacje są nieaktywne oraz nie posiadają przeznaczonego im numeru.Jeśli płatność przeszła, a Ty nie dostałeś maila z potwierdzeniem zadzwoń na recepcję GOkidz! (+48 786 123 322)

Czy mając kupiony bilet przez internet muszę podać na recepcji numer rezerwacji czy wystarczy nazwisko?

Z numerem zawsze będzie prościej, ale z samym nazwiskiem też sobie poradzimy.

Czy mogę zarezerwować wejście przez telefon i zapłacić na miejscu?

Nie prowadzimy rezerwacji telefonicznych ani mailowych.

Bilet możesz zakupić na stronie. Tu dostaniesz bilety taniej i otrzymasz gwarancję wstępu do GOkidz!

Czy mając vouchery trzeba wcześniej rezerwować miejsca?

Nie trzeba.

Czy na bilecie całodziennym można wchodzić i wychodzić z parku?

Nie, jest to jedno wejście bez limitu czasowego.

Wyjątkiem jest bilet całodzienny GOkidz!+GOjump – można wejść kilka razy.

Czy mogę przebukować lub zwrócić bilet?

Możemy zmienić datę rezerwacji biletu, w tym celu prosimy o kontakt z recepcją.

Czy doliczany jest czas na przebranie się?

Nie, czas spędzony w szatni wlicza się w czas biletu.

Czy mogę oddać opaskę i zostać w kawiarni?

Nie, czas spędzony w kawiarni wlicza się w czas biletu.

Czy organizujecie urodziny?

Tak, kosmiczne! 🙂 GOkidz! to idealne miejsce na zorganizowanie niezapomnianych urodzin. Mamy mnóstwo atrakcji, świetną atmosferę, odlotowe salki  urodzinowe i super animatorów. Po więcej informacji zapraszamy do zakładki URODZINY.

Ile kosztuje organizacja urodzin w GOkidz!?

Aktualny cennik urodzin znajduje się na stronie
https://gokidz.pl/urodziny

Ile osób możemy zaprosić na urodziny?

Nie ma maksymalnej liczby gości. Podstawowe ceny pakietów przewidują 10 osób (9 gości + solenizant).

Czy na urodziny można przynieść własne przekąski i napoje?

Do salki można przynieść własny tort, owoce oraz własne wyroby.

Czy można u Was zamówić tort?

Tak, można zamówić tort rezerwując urodziny.

Czy macie lodówkę do przechowywania tortu?

Tak, na czas urodzin przechowujemy tort w lodówce.

Czy dorośli mogą przebywać z dziećmi w salkach urodzinowych?

Oczywiście, mogą. Jednak miejsca siedzące przygotowane są tylko dla dzieci. Rodziców zapraszamy do kawiarni GOcafe, gdzie na czas urodzin można także zarezerwować lożę.

Czy można otworzyć rachunek w kawiarni do imprezy urodzinowej?

Tak, można. Prosimy pamiętać, aby osobno rozliczyć się wtedy w kawiarni po zakończonej imprezie.

Ile kosztuje bilet grupowy do GOkidz!?

Aktualny cennik grup znajduje się na stronie https://gokidz.pl/wycieczki

Czy trzeba robić rezerwację?

Tak. Im wcześniej, tym lepiej. Szczególnie w okresie dnia dziecka i mikołajek. Bez wcześniejszej rezerwacji nie gwarantujemy dostępności miejsc.

Czy jest limit opiekunów grupy?

Nie ma limitu. Opiekunów zapraszamy na darmową kawę/herbatę do naszej kawiarni.

Czy muszę przygotować dokumenty?

Tak, przy rezerwacji grupowej na maila dostaną Państwo wszystkie niezbędne dokumenty. Oświadczenie opiekuna grupy wraz z listą uczestników oraz zgody rodziców. Prosimy pamiętać o zabraniu ich ze sobą.

Czy prowadzicie zajęcia sportowe dla dzieci?

Tak, JUNIOR GYM to idealne zajęcia dla najmłodszych, które rozpoczynają swoją przygodę ze sportem. Są przeznaczone dla dzieci od 3 do 7 lat. Po więcej informacji zapraszamy do zakładki: https://gokidz.pl/zajecia

W jakie dni odbywają się zajęcia?

Zajęcia odbywają się od poniedziałku do soboty. Aktualny harmonogram znajdziecie na stronie: https://gokidz.pl/zajecia

Czy jest możliwość przyjścia na zajęcia próbne?

Tak. Jeśli po zajęciach próbnych zdecydujecie się się na zakup karnetu, jego cena zostanie pomniejszona o cenę zajęć próbnych

Czy mogę opłacić karnet na recepcji?

Karnet można kupić wyłącznie przez naszą stronę (wyjątkiem jest zakup karnetu po zajęciach próbnych): https://gokidz.pl/kup-bilet

Co jeśli nie przyjdę na zajęcia, bo dziecko zachoruje?

Prosimy wtedy o maila z informacją – raz w miesiącu za zgłoszoną nieobecność przysługuje voucher na 1h zabawy ważny przez 2 miesiące.